Search This Blog

Saturday, 2 March 2013

~!!~really miss him~!!~

Assalamualaikum my fren.. amboii lamanya aku x update aku punye blog.. dah naik sawang kat sini.. acctually bukan bz sangat pun tp aku x bape reti ngan blog ni.. tgk orang buat aku pun nak buat jugak.. sebab tu la x banyak entry kat sini.. layout pun tah pape.. tp aku puas hati sebab aku buat sendiri .. berdasarkan tutorial blog yang aku bace.. kih3..ape yang aku nak kongsikan kat sini ari ni eh.. ermm rasa mcm nak citer pasal mamat ensem la.. skarang ni rindu sangat kat dia.. dah banyak bulan x jumpe ni.. rindu tahap mak otomen dah ni..aku suke ngan keletah mamat ni.. korang mesti nak tau kan sape... meh aku tunjuk pic mamat tu kat korang.. meh sini meh..




amacam.. ensem x mamat ni.. ekek.. muah!!

2 comments: